alweer bijna 3 weken hier ! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van dianne bosch - WaarBenJij.nu alweer bijna 3 weken hier ! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van dianne bosch - WaarBenJij.nu

alweer bijna 3 weken hier !

Blijf op de hoogte en volg dianne

19 Februari 2015 | Curaçao, Curaçao

wat gaat het toch snel ! alweer bijna 3 weken hier! het is hier nogteets goed vol te houden en het is nog gezellig :D!
vandaag hebben we met een DOLFIJN gezwommen dat was geweldig!!
en daarna nog even naar de zeehonden show, voor een kusje van de zeeleeuw :D!!
wat een suuuper dag !
we zijn ook alweer ongeveer 3 weken aan het werk hier, dat vergeet je bijna omdat het elke dag wel vakantie lijkt! met mooi weer en veeeel happy hours haha.
op de stage is het ook heel leuk.

we hebben nu oook gelukkig een huurauto dus kunnen mooi overal heen rijden, want lopen dat doet hier niemand!!
ik heb pas oook gesnorkeld bij het strand ik wist helemaal niet dat daar visjes zaten maar we hebben er toch heeel veel gezien ! zelfs een trompet vis en zee egels.

we zijn ook uit geweest voor het eerst, en dan ook meteen maar 3x in de week gegaan omdat het zo gezellig was!
maar het was deze week dan ook wel carnaval hier. (die foto's volgen nog)

duss eigenlijk is het een heeeel leuk land ! het eenige nadeel is het tijd verschil

over 2 maanden moeten we alweer naar huis :( ik wil er nog niet aan denken.

• 25 Februari 2015 - 20:17

Angelique:

Hey Dianne,
    Nog een poging om een reactie te sturen. Misschien dat het nu wel lukt...
    Blijkbaar hadden ze een storing.

Zaterdag Linda en Thijs gezien, en zij hadden de laptop bij met (700?) foto's.
    Dat zag er allemaal goed uit.
    Die mooie, blauwe, heldere zee.
    Het zwemmen met de dolfijnen en ... DE KUS!!
    Het zal wel even gek zijn, nu ze weer weg zijn.
    Stoer dat je daar een autootje hebt. En daar zijn vast minder regels dan in Nederland.

Zoals je al gezien had op de foto heeft Mitzy voor het eerst meegedraaid bij het oppasadres.
    Ze was s'avonds moe maar voldaan. Ik geloof dat ze nu nog moe is, want ze ligt er weer net zo charmant bij op de bank!
    Vanaf nu wil ik haar iedere vrijdag daar naar toe laten gaan. Kan ze lekker socializen met andere honden. Ze deed het goed in de groep, dus ik ben wel trots op haar!

Vandaag m'n tweede examen gehad en dat is goed gegaan.
    Wat een leuke kaart had je naar ons pap en mam gestuurd. Dat vonden ze erg leuk!!!

Nou, ik wens je nog een super tijd.
    Geniet maar zoveel als je kan. Dit pakt niemand meer van je af!

Groetjes; Angelique en Mitzy
    Ook van opa en oma

• 11 Maart 2015 - 20:12

Oma Wieneke Vissers:

Hallo Dianne,
    Vind je het fijn dat Opa en ons Marjan bij je zijn?
    Nou geloof ik wel dat je daar in het verre curaçao heel goed kunt leven, ik vind het knap van je hoor.
    En nou ook nog een auto ter beschikking, het kan niet op.
    Wat moet/mag je de hele dag eigenlijk doen?
    Ben misschien wel een beetje nieuwsgierig, sorry Dianne.
    Ik wens je nog een fijne tijd, Dianne.
    O ja, hier is alles okay.
    Oma Wieneke

• 20 Maart 2015 - 16:39

Oma Vissers:

Hallo Dianne,
    Opa is intussen weer thuis, en zijn 75ste verjaardag hebben we ook al gevierd.
    Maar ons Marjan en Opa hebben genoten, ook omdat je het daar in Curacao heel goed naar de zin hebt.
    Ze zijn allebei moe maar voldaan thuisgekomen. En wat heb je toch een leuke "Greetz" kaart gestuurd.
    Heb hem de hele familie laten zien. Wij kei trots natuurlijk.
    Nou Dianne we houden contact.
    Groetjes van Opa en Oma uit het verre Schaijk.