en we gaan de laaaaatste maand alweer in :(!! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van dianne bosch - WaarBenJij.nu en we gaan de laaaaatste maand alweer in :(!! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van dianne bosch - WaarBenJij.nu

en we gaan de laaaaatste maand alweer in :(!!

Blijf op de hoogte en volg dianne

21 Maart 2015 | Curaçao, Curaçao

laaang geleden.. maar ik ga toch mar weer een verhaaltje typen.
ik heb de laatste weken heeeeeeel veeeel gedaan, zoals over de cristoffel berg heen rijden met de auto!! naar westpunt geweest, heeeeel veeeeel snorkelen, naar de dierentuin, mijn opa en marjan zijn op bezoek geweest :D! heeeeel veel zwemmen en heeel veeeeeeel happy hour's (of geen happy hour maar toch feest!) we zijn zelfs naar een holland party geweest :D! toch nog een beeetje carnaval op z'n nederlands gehad. en op bezoek bij een collega in het studenten huis, ( ik ben toch stiekem heel blij dat ik in dit huis zit!) en nog een ander studenten huis gezocht ( ook heeeel blij dat ik daar niet zit)! ik heb het nogsteeeds heel goed naar mn zin hier en ik wil eigenlijk nog laaaaang niet naar huis.

we zijn vandaag weer naar westpunt gereden, maar nu met mijn eigen auto. jaja hij heeft het gehaald heeeelemaaal heen en heeeelemaal terug. we hebben niet 1 keer stil hoeven staan!! wat een scheur ijzer tog!!!!
vandaag naar 4 stranden geweest, playa kali om te snorkelen, playa forti (daar kon je van een kliff af stringen, hebben we tog maar niet gedaan haha) en grote en kleine knip, vooral voor het uitzicht en om te snorkelen en zwemmen.

gister naar de dierentuin.. ja het was een dierentuinTJE haha maar wel leuk.

de fotos van de dierentuin en de tocht naar west volgen nog.
de fotos van de rest komen er vandaaaag op !


op stage gaat het ook nog goed, we mogen een katten hok zelf gaan inrichten en schilderen !:D
maar dat moeten we nog bedenken hoe haha !





  • 22 Maart 2015 - 10:04

    Ineke V.d. Bosch:

    hoi Dianne,

    Wat geweldig om die leuke verslagen te lezen en de foto's te bekijken :)
    Nog heel veel plezier

    groetjes
    Linda papa en mama

  • 25 Maart 2015 - 20:05

    Angelique:

    Hey bijna jarige job!!!
    Leuk verslag en mooie foto's. Die zee!!!! echt om jaloers op te worden!!!
    Goed om te horen dat je het nog steeds zo goed naar je zin hebt.
    En inderdaad, je laatste maand alweer time fly's when you have fun!!
    Neem het er nog van. Maar daar hoef ik me geloof ik geen zorgen om te maken hi hi...
    Heel veel groetjes en een pootje en een lik van Mitzy

  • 26 Maart 2015 - 08:08

    Sylvia:

    hoi Dianne
    leuke dingen gedaan
    ik ben wel jaloers hoor
    en dat water is ook zo helder dat het op verf lijkt
    ik zou dan altijd gaan zwemmen
    en je ben al 19 jaar geworden hoera hoera hoera

    groetjes: Wout, Tijn, papa en mama

    dddddddddddddoooooooooooeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  • 26 Maart 2015 - 08:26

    Sylvia En Jean Pierre:

    Hee Dianne,
    HARTELIJK GEFELICITEERD!
    Nu ik dit zit te typen, ga jij wellicht nog maar net naar bed!
    Wat een locatie om je verjaardag te vieren. Hoe laat mogen we op feest komen en mogen we ook blijven slapen?
    Je zal vast leuke dingen gaan doen vandaag en genoeg vrienden om je heen hebben om je echt jarig te voelen.
    Wat gaat de tijd snel. Voor jou vast nog sneller dan voor ons. We missen je gezelligheid wel zondag's bij opa en oma, maar gelukkig worden we goed op de hoogte gehouden door Linda.
    Wout wil ook graag naar Curacao want daar hebben ze pas leuke poesjes........
    Hier in Nederland is het eigenlijk best saai, alles zijn gewone gangetje, dus geniet nog maar van je leuke tijd daar. Dit nemen ze je niet meer af.
    Hele gezellige dag nog en snel tot ziens.

    Groetjes Sylvia en Jean pierre

  • 27 Maart 2015 - 03:00

    Dianne Van Den Bosch:

    hoooooiiiiiiii :D

    dankjulliewel voor de felicitaties :D:D!!

    ik heb een suuuper leuke verjaardag gehad hier ! heerlijk op het strand gelegen met een koelbox vol met drinken :D was heel leuk en mooi bruin geworden op mn verjaardag! maak ik ook niet zo vaak mee
    en de avond van te voren zijn we uit geweest en om 12 uur kreeg ik een fles champagne met vuurwerk!!:D
    en n heel leuk kodotje:) (fotos volgen nog als ze op de laptop staan!)

    haha en hier mag je altijd blijven slapen :) is gezellig!
    en het feest is elke dag vanaf 5 (haaaappyy hour!!)
    jaa de poesjes zijn heel leuk en de puppyyss daar zal ik ook nog wel veeel fotos van maken;)
    het water was zo helder vandaag dat ik geen snorkel nodig had en zo de visjes kon zien!


    ( hahaha het klopt trouwens dat ik pas net naar bed ging toen het was pas 3 uur hier !)


    groetjessssss uit curacaaooo:D

  • 12 April 2015 - 21:24

    Sylvia:

    Hooooooiiiiii Dianne,
    Het schiet nu echt op he. Volgende week om deze tijd ben je alweer terug. Begin je nu toch zin te krijgen om terug te gaan, of nog niet? Doe vooral nog wat leuke logeeradresjes op daar, is waarschijnlijk altijd handig :-)
    Ben wel benieuwd om je weer live te zien en te horen. Je lekker enthousiaste praten zoals altijd weer te horen.
    Hier gaat het goed. Tijn heeft alleen vette pech, die heeft gisteren zijn arm op twee plaatsen gebroken tijdens voetbal. Zit van hand tot oksel in het (rode PSV) gips. Pijn valt nu wel mee, maar het aller verdrietigste is dat hij a.s. zaterdag zijn eerste kampioenswedstrijd niet mee kan voetballen. Zo sneu, hij blijft er maar verdrietig over. Hij kan jou dus een hand geven om samen te kniezen dat jullie allebei de kampioenswedstrijd missen. Proficiat nog trouwens, kampioenuhhh!!!!! Wel fijn he dat ze nog wachten met het feestje, dat wil je toch echt niet missen lijkt mij ondanks afgelopen drie maanden al te hebben "gefeest" ;-)
    Breng je wat zon en warmte mee naar ons a.u.b.
    Succes nog met afscheid nemen van je lieve, schattige dieren en vrienden en een hele goede reis.
    Tot volgende week een keertje als je weer wat bent bijgerust.
    Doei. Groetjes van JP, Tijn, Wout en Syl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

dianne

Actief sinds 28 Sept. 2014
Verslag gelezen: 1089
Totaal aantal bezoekers 3250

Voorgaande reizen:

31 Januari 2015 - 18 April 2015

stage op CURACAO!!

Landen bezocht: