we zijn geland!!!! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van dianne bosch - WaarBenJij.nu we zijn geland!!!! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van dianne bosch - WaarBenJij.nu

we zijn geland!!!!

Door: dianne

Blijf op de hoogte en volg dianne

31 Januari 2015 | Curaçao, Curaçao

jeeeeeeeejj daar zijn we dan eindelijk geland na 10 uur lang vliegen,
da's wel ff wennen van -4 naar 29 graden +heeeeel veeeeel zon! haha
maar wat is het lekker weer, en wat is het gezellig in villa palm beach.

maar toen kwam probleem 1 : geen auto gehuurd ! en die hebben we wel echt nodig willen we op stage komen!! nu snelsnelsnel een auto zoeken maar jammer genoeg nog zonder succes...

nou de eerste keer verbrand is ook al gebeurt haha eigen schuld natuurlijk..
goeeed insmeren zijden ze nog, maar het was wel een heeeeel moooi strand mambo beach !

verder hebben we nog niet heel veel gedaan, wel naar het strandje bij het huisje geweest da's ook een heeel mooi strand maar helaas wel met stenen :( duss daar gaan we maar niet zwemmen.

• 03 Februari 2015 - 21:28

Ineke Van Den Bosch:

Hallo Dianne,

Wat leuk dat het zo goed gaat in Curaçao!
    Ik hoop dat je ook snel wat foto's laat zien.

groetjes en we skypen wel weer :-)